Zákaznická podpora: +420721171488 info@dadaplenky.cz

Jak nakupovat

REGISTRACE

Provedení registrace není u nás povinná, nicméně si tím zjednodušíte další nákupy a neunikne Vám žádná z novinek, kterých je každý měsíc celkem dost.

Registraci provedete kliknutím na příslušné tlačítko na webu, vyplněním povinných polí a chcete li, aby vám neunikla žádná z novinek, také zaškrtnutím pole ohledně zasílání novinek, úplně dole.

Po úspěšné registraci Vám na zadaný email přijdou přihlašovací údaje. Heslo lze kdykoli změnit, v případě jeho ztráty stačí zaslat žádost na email:  info@dadaplenky.cz.

 

NÁKUP

Veškeré zboží na našem eshopu je galerií nabízených produktů. Po kliknutí na produkt lze získat k danému zboží více informací a koupit zamýšlený počet kusů. V případě, že zboží již znáte a chcete jej rovnou koupit, stačí kliknout na tlačítko "Koupit".

U některého sortimentu je zobrazen stav skladu, u některého jen informace o době jeho dodání, více v bodě "Dostupnost zboží".

 

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Veškeré zboží viditelné na eshopu je skladem a určeno k okamžitému odeslání.

V případě zájmu o větší množství vybraného produktu, než je jeho skladová dostupnost, nás neváhejte kontaktovat.

 

DOPRAVA

K dopravě zásilek k Vám využíváme zejména kurýrních služeb, v tuto chvíli společností GLS a DPD. Všechny společnosti garantují doručení 100% zásilek do 2 pracovních dnů, z toho je však cca 95% doručeno následující den od odeslání od nás. Dopravce si volíte při vytváření objednávky.

Dopravné činí 99Kč resp. 59Kč skrze Zásilkovnu, při objednávce nad 1500Kč je DOPRAVA GRATIS.

Osobní odběry jsou možné pouze na adrese skladu, tj. Dadaplenky.cz, Náměstí 30.června 508, 28924 Milovice (zadní část Radnice a Městské policie). Zboží je nutné hradit online, převodem nebo skrze Twisto, hotovost není akceptována. 

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží lze hradit převodem nebo při převzetí zboží u přepravce, tzv. "Dobírkou" nebo skrze službu TWISTO. Formu úhrady si volíte při vytváření objednávky. Služba platby za zboží při převzetí u dopravce je zpoplatněna částkou 30Kč. Důvodem je, že za tuto službu dopravci platíme taktéž a pokud platíte kartou, je to náš náklad. Platba převodem je samozřejmě bez poplatku. 

 

TWISTO

Službu Twisto využívá dnes kdekdo. Jedná se o objednání zboží na fakturu, kterou za Vás společnost Twisto uhradí a vy máte na zaplacení faktury 14 dní. Za službu standardně nejsou účtovány žádné poplatky, až v případech, kdy si chcete nechat prodloužit splatnost nebo fakturu neuhradíte. Neuhrazení faktury nedoporučujeme, je to posléze vymáháno.

V praxi to znamená, že si vyberete zboží, v závěru objednávky zvolíte způsob dopravy a posléze platby TWISTO + jejich obchodní podmínky. Je nutné vyplnit adresu, telefon a email skutečnými údaji, nejlépe dle občanského průkazu. Do několika vteřin znáte výsledek a posléze jen čekáte zásilku. Do emailu Vám přijde faktura, sms o objednávce.

K zamítnutí může dojít z několika důvodů. Nejčastějším je, že jste si někde nepřevzali zásilku. Tuto objednávku systém vyhodnocuje jako nebezpečnou a zamítne ji. Dalším může být, že jste již službu někde využívali a neuhradili včas fakturu, nebo jste překročili limit 5.000Kč ročně, nebo jste si na poprvé udělali moc velkou objednávku a systém to nepustí dále.

Nejsme poskytovatelem služby, neumíme za vás řešit prodloužení splatnosti faktury, ani nám ji nehraďte.

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od nás email o předání přepravci k přepravě a od přepravce SMS.

 

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Pokud objednáváte zboží citlivé na přepravu, zejména prací gely, doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce alespoň zběžně prohlédnout. Prasklou láhev s 5 litry gelu rozhodně v balíku poznáte. Ačkoli se snažíme zboží balit tak, aby vydrželo i drsnější zacházení, i řidiči jsou jen lidé a občas jim něco upadne. V případě poškození zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky, se stáváte jejím majitelem a dopravce a potažmo i my již za zásilku neneseme odpovědnost.