Zákaznická podpora:+420608208467info@dadaplenky.cz

Jak nakupovat

REGISTRACE

Provedení registrace není u nás povinná, nicméně si tím zjednodušíte další nákupy a neunikne Vám žádná z novinek, kterých je každý měsíc celkem dost.

Registraci provedete kliknutím na příslušné tlačítko na webu, vyplněním povinných polí a chcete li, aby vám neunikla žádná z novinek, také zaškrtnutím pole ohledně zasílání novinek, úplně dole.

Po úspěšné registraci Vám na zadaný email přijdou přihlašovací údaje. Heslo lze kdykoli změnit, v případě jeho ztráty stačí zaslat žádost na email:  info@dadaplenky.cz.

 

NÁKUP

Veškeré zboží na našem eshopu je galerií nabízených produktů. Po kliknutí na produkt lze získat k danému zboží více informací a koupit zamýšlený počet kusů. V případě, že zboží již znáte a chcete jej rovnou koupit, stačí kliknout na tlačítko "Koupit".

U některého sortimentu je zobrazen stav skladu, u některého jen informace o době jeho dodání, více v bodě "Dostupnost zboží".

 

DOSTUPNOST ZBOŽÍ

Veškeré zboží viditelné na eshopu je skladem a určeno k okamžitému odeslání, vyjma produktů s označením "Externí sklad".

V případě zájmu o větší množství vybraného produktu, než je jeho skladová dostupnost, nás neváhejte kontaktovat.

 

DOPRAVA

K dopravě zásilek k Vám využíváme zejména kurýrních služeb, v tuto chvíli společnosti GLS a DPD. Přepravní společnost garantuje doručení 100% zásilek do 2 pracovních dnů, z toho je však cca 95% doručeno následující den od odeslání od nás.

Další formou přepravy jsou "Výdejní místa" přepravců jako je Zásilkovna. Zde je termín doručení na výdejní místo 2-3 pracovní dny od odeslání. Jako forma platby na výdejní místa je umožněno vše, kromě platby při převzetí zásilky.

Zásilku lze také nechat zaslat na výdejní místo obchodu LEVNÉ ZBOŽÍČKO (Parcel Shop GLS), na adrese Milovice nad Labem, V konírnách 519, vedle České spořitelny. Provozní doba v pracovní dny 8-19 hodin, v sobotu 8-17 hodin. Pouze pro již uhrazené objednávky skrze Twisto, platební kartou nebo bankovním převodem. Platba při převzetí není možná.

 

DOPRAVNÉ

GLS Kurýr

99,- Kč za objednávku

DPD Kurýr

109,- Kč za objednávku

Zásilkovna a ostatní výdejní místa

69,- Kč za objednávku do váhy 5kg a velikosti udané přepravcem,

120Kč za objednávku s váhou do 10kg a velikosti udané přepravcem

Osobní odběr na Parcelshopu LEVNÉ ZBOŽÍČKO (Milovice)

29,- Kč za objednávku

DOPRAVA ZDARMA

Doprava zdarma platí pouze pro přepravde GLS, DPD.

GLS Czech republic - doprava zdarma u objednávek v hodnotě nad 1499Kč

DPD Kurýr - doprava zdarma u objednávek v hodnotě nad 2000Kč

Po dobu trvání akce na plenky Dada je hranice pro dopravu zdarma až od hodnoty objednávky 2000Kč a výše.

 

 

PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží lze hradit online platební kartou, bankovním převodem nebo při převzetí zboží u přepravce, tzv. "Dobírkou" popř. skrze službu Twisto Pay. Formu úhrady si volíte při vytváření objednávky, u některých položek či akčních nabídek může být nastavena pouze platba převodem nebo platební kartou. Služba platby za zboží při převzetí u dopravce je zpoplatněna částkou 39Kč. Důvodem je, že za tuto službu dopravci platíme taktéž a pokud platíte kartou, je to náš náklad. Platba převodem je samozřejmě bez poplatku. 

 

TWISTO PAY

Službu Twisto Pay využívá dnes kdekdo. Jedná se o objednání zboží na fakturu, kterou za Vás společnost Twisto Pay uhradí a vy máte na zaplacení faktury 14 dní. Za službu standardně nejsou účtovány žádné poplatky, až v případech, kdy si chcete nechat prodloužit splatnost nebo fakturu neuhradíte. Neuhrazení faktury nedoporučujeme, je to posléze vymáháno.

V praxi to znamená, že si vyberete zboží, v závěru objednávky zvolíte způsob dopravy a posléze platby TWISTO PAY + jejich obchodní podmínky. Je nutné vyplnit adresu, telefon a email skutečnými údaji, nejlépe dle občanského průkazu. Do několika vteřin znáte výsledek a posléze jen čekáte zásilku. Do emailu Vám přijde faktura, sms o objednávce.

K zamítnutí může dojít z několika důvodů. Nejčastějším je, že jste si někde nepřevzali zásilku. Tuto objednávku systém vyhodnocuje jako nebezpečnou a zamítne ji. Dalším může být, že jste již službu někde využívali a neuhradili včas fakturu, nebo jste překročili limit 5.000Kč ročně, nebo jste si na poprvé udělali moc velkou objednávku a systém to nepustí dále.

Nejsme poskytovatelem služby, neumíme za vás řešit prodloužení splatnosti faktury, ani nám ji nehraďte.

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od nás email o předání přepravci k přepravě a od přepravce SMS.

 

EXTERNÍ SKLAD

Některé položky jsou natolik oblíbené a zároveň nemáme takové skladové kapacity, které bychom si přáli a proto máme tyto položky označené, že jsou v externím skladu. Jedná se o ty položky, které nám například chodí pravidelně několikrát týdně nebo je vlastními silami dovážíme z Německa, kde máme i externí sklad. Zpoždění expedice objednávky je tam 2-3 pracovní dny.

 

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Pokud objednáváte zboží citlivé na přepravu, zejména prací gely, doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce alespoň zběžně prohlédnout. Prasklou láhev s 5 litry gelu rozhodně v balíku poznáte. Ačkoli se snažíme zboží balit tak, aby vydrželo i drsnější zacházení, i řidiči jsou jen lidé a občas jim něco upadne. V případě poškození zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky, se stáváte jejím majitelem a dopravce a potažmo i my již za zásilku neneseme odpovědnost.

 

REKLAMACE a ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT

Pro případné reklamace je nutné nás nejprve kontaktovat. V mnoha případech se dá vyřešit reklamace operativně a bez nutnosti cokoli kam zasílat. Ne vždy je také vůbec možnost něco reklamovat.

Občas se stane, že nakoupíte větší zásobu plenek, kojeneckého mléka apod., než spotřebujete nebo vám prcek vyroste či přestane něco baštit. Jsme rodinná firma, jen našich 7 zaměstnanců má dohromady více jak 20 dětí. Víme tedy, jak to chodí. Určitě nebudeme striktně trvat na nějakých lhůtách, na všem se dá dohodnout. Nicméně je potřeba chovat se slušně i k nám a proto:

- odstoupení od kupní smlouvy je dle zákona do 2 týdnů od převzetí zásilky, nikoli půl roku. Když odstupuji od smlouvy, tak odstupuji od smlouvy. Neznamená to, že si nechám trochu a zbytek svedu na "Odstoupení od smlouvy". Pak už se jedná jen o možnou dohodu o vrácení části objednávky

- reklamovat nelze všechno, resp. má to i svá pravidla. V obchodě si taky nekousnete do rohlíku a nejdete ho reklamovat, že vám nechutná :)

Při zasílání čehokoli k nám, využívejte pouze a výhradně adresu skladu: Dadaplenky.cz, Náměstí 30. června 509, 28923 Milovice nad Labem. Adresa sídla neslouží k příjmu jakýchkoli balíků, lze sem zaslat pouze listovní zásilku. Balík tedy na recepci odmítnou a pošupajdí zpátky k Vám.

 

Mějte krásný den

 

Dadaplenky.cz