Zákaznická podpora:info@dadaplenky.cz

DOPRAVA A PLATBA

 

DOPRAVA ZDARMA

Doprava zdarma platí pro objednávky nad 2000Kč a do 30kg včetně obalového materiálu. 

 

DOPRAVNÉ

GLS do 60kg

0 - 2000kč - 109kč Nad 2000kč zdarma Do 30kg 

 

Česká Pošta

Balíkovna MAX 20kg 

 0 - 2000kč - 5-20kg - 59kč

Nad 2000 kč zdarma 0-20kg

Balík do ruky MAX 20kg

0 - 2000kč - 129kč, nad 2000kč zdarma. 

Balík na Poštu MAX 20 KG

0 - 2000kč - 129kč, nad 2000kč zdarma. 

Zásilkovna max 5kg

0 - 2000 kč - 59kč, nad 2000kč zdarma

GEIS paletová přeprava nad 50kg 

499 kč po celé ČR. 

 

Osobní odběr ZDARMA na adrese : Jesenická 513, Psáry-Dolní Jirčany,

Po-Pá 8-15:30 hod (  mimo tento čas dle telefonické domluvy ) 

 PLATBA ZA ZBOŽÍ

Zboží lze hradit online platební kartou, bankovním převodem nebo při převzetí zboží u přepravce, tzv. "Dobírkou" popř. skrze službu Twisto Pay. Formu úhrady si volíte při vytváření objednávky, u některých položek či akčních nabídek může být nastavena pouze platba převodem nebo platební kartou. Služba platby za zboží při převzetí u dopravce je zpoplatněna částkou 59Kč. Důvodem je, že za tuto službu dopravci platíme taktéž a pokud platíte kartou, je to náš náklad. Platba převodem je samozřejmě bez poplatku. 

číslo účtů: 2701818808/2010 (FIO)
variabilním symbolem platby je číslo Vaší objednávky

Pokud není platba připsána nejpozději do týdne , může dojít ke stornování objednávky.

 

TWISTO PAY

Službu Twisto Pay využívá dnes kdekdo. Jedná se o objednání zboží na fakturu, kterou za Vás společnost Twisto Pay uhradí a vy máte na zaplacení faktury 14 dní. Za službu standardně nejsou účtovány žádné poplatky, až v případech, kdy si chcete nechat prodloužit splatnost nebo fakturu neuhradíte. Neuhrazení faktury nedoporučujeme, je to posléze vymáháno.

V praxi to znamená, že si vyberete zboží, v závěru objednávky zvolíte způsob dopravy a posléze platby TWISTO PAY + jejich obchodní podmínky. Je nutné vyplnit adresu, telefon a email skutečnými údaji, nejlépe dle občanského průkazu. Do několika vteřin znáte výsledek a posléze jen čekáte zásilku. Do emailu Vám přijde faktura, sms o objednávce.

K zamítnutí může dojít z několika důvodů. Nejčastějším je, že jste si někde nepřevzali zásilku. Tuto objednávku systém vyhodnocuje jako nebezpečnou a zamítne ji. Dalším může být, že jste již službu někde využívali a neuhradili včas fakturu, nebo jste překročili limit 5.000Kč ročně, nebo jste si na poprvé udělali moc velkou objednávku a systém to nepustí dále.

Nejsme poskytovatelem služby, neumíme za vás řešit prodloužení splatnosti faktury, ani nám ji nehraďte.

 

ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY

Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od nás email o předání přepravci k přepravě a od přepravce SMS.

 

 

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Pokud objednáváte zboží citlivé na přepravu, zejména prací gely, doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce alespoň zběžně prohlédnout. Prasklou láhev s 5 litry gelu rozhodně v balíku poznáte. Ačkoli se snažíme zboží balit tak, aby vydrželo i drsnější zacházení, i řidiči jsou jen lidé a občas jim něco upadne. V případě poškození zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky, se stáváte jejím majitelem a dopravce a potažmo i my již za zásilku neneseme odpovědnost.

 

REKLAMACE a ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT

Pro případné reklamace je nutné nás nejprve kontaktovat. V mnoha případech se dá vyřešit reklamace operativně a bez nutnosti cokoli kamkoliv zasílat.

- odstoupení od kupní smlouvy je dle zákona do 2 týdnů od převzetí zásilky, nikoli půl roku. Když odstupuji od smlouvy, tak odstupuji od smlouvy. Neznamená to, že si nechám trochu a zbytek svedu na "Odstoupení od smlouvy". Pak už se jedná jen o možnou dohodu o vrácení části objednávky

- reklamovat nelze všechno, resp. má to i svá pravidla. V obchodě si taky nekousnete do rohlíku a nejdete ho reklamovat, že vám nechutná :)

Při zasílání čehokoli k nám, využívejte pouze a výhradně adresu skladu: Dadaplenky.cz, Jesenická 513, 252 44  Psáry-Dolní Jirčany. Adresa sídla neslouží k příjmu jakýchkoli balíků, lze sem zaslat pouze listovní zásilku. Balík tedy na recepci odmítnou a pošupajdí zpátky k Vám.

 

Mějte krásný den

 

Dadaplenky.cz

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz