DOPRAVA A PLATBA
DOPRAVNÉ
GLS: EXPRES BAL9K DO RUKY
119kč Do 30kg
Česká Pošta
Balíkovna MAX 20kg
0-20kg - 59kč
Balík do ruky MAX 20kg
129kč,
Balík na Poštu MAX 20 KG
129kč
Zásilkovna max 5kg
69kč
Osobní odběr ZDARMA na adrese : Jesenická 513, Psáry-Dolní Jirčany,
Po-Pá 8-15:30 hod ( mimo tento čas dle telefonické domluvy )
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Zboží lze hradit online platební kartou, bankovním převodem nebo při převzetí zboží u přepravce, tzv. "Dobírkou" popř. skrze službu Twisto Pay. Formu úhrady si volíte při vytváření objednávky, u některých položek či akčních nabídek může být nastavena pouze platba převodem nebo platební kartou. Služba platby za zboží při převzetí u dopravce je zpoplatněna částkou 59Kč. Důvodem je, že za tuto službu dopravci platíme taktéž a pokud platíte kartou, je to náš náklad. Platba převodem je samozřejmě bez poplatku.
číslo účtů: 2701818808/2010 (FIO)
variabilním symbolem platby je číslo Vaší objednávky
Pokud není platba připsána nejpozději do týdne , může dojít ke stornování objednávky.
TWISTO PAY
Službu Twisto Pay využívá dnes kdekdo. Jedná se o objednání zboží na fakturu, kterou za Vás společnost Twisto Pay uhradí a vy máte na zaplacení faktury 14 dní. Za službu standardně nejsou účtovány žádné poplatky, až v případech, kdy si chcete nechat prodloužit splatnost nebo fakturu neuhradíte. Neuhrazení faktury nedoporučujeme, je to posléze vymáháno.
V praxi to znamená, že si vyberete zboží, v závěru objednávky zvolíte způsob dopravy a posléze platby TWISTO PAY + jejich obchodní podmínky. Je nutné vyplnit adresu, telefon a email skutečnými údaji, nejlépe dle občanského průkazu. Do několika vteřin znáte výsledek a posléze jen čekáte zásilku. Do emailu Vám přijde faktura, sms o objednávce.
K zamítnutí může dojít z několika důvodů. Nejčastějším je, že jste si někde nepřevzali zásilku. Tuto objednávku systém vyhodnocuje jako nebezpečnou a zamítne ji. Dalším může být, že jste již službu někde využívali a neuhradili včas fakturu, nebo jste překročili limit 5.000Kč ročně, nebo jste si na poprvé udělali moc velkou objednávku a systém to nepustí dále.
Nejsme poskytovatelem služby, neumíme za vás řešit prodloužení splatnosti faktury, ani nám ji nehraďte.
ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od nás email o předání přepravci k přepravě a od přepravce SMS.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Pokud objednáváte zboží citlivé na přepravu, zejména prací gely, doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce alespoň zběžně prohlédnout. Prasklou láhev s 5 litry gelu rozhodně v balíku poznáte. Ačkoli se snažíme zboží balit tak, aby vydrželo i drsnější zacházení, i řidiči jsou jen lidé a občas jim něco upadne. V případě poškození zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky, se stáváte jejím majitelem a dopravce a potažmo i my již za zásilku neneseme odpovědnost.
REKLAMACE a ZASÍLÁNÍ ZBOŽÍ ZPĚT
Pro případné reklamace je nutné nás nejprve kontaktovat. V mnoha případech se dá vyřešit reklamace operativně a bez nutnosti cokoli kamkoliv zasílat.
- odstoupení od kupní smlouvy je dle zákona do 2 týdnů od převzetí zásilky, nikoli půl roku. Když odstupuji od smlouvy, tak odstupuji od smlouvy. Neznamená to, že si nechám trochu a zbytek svedu na "Odstoupení od smlouvy". Pak už se jedná jen o možnou dohodu o vrácení části objednávky
- reklamovat nelze všechno, resp. má to i svá pravidla. V obchodě si taky nekousnete do rohlíku a nejdete ho reklamovat, že vám nechutná :)
Při zasílání čehokoli k nám, využívejte pouze a výhradně adresu skladu: Dadaplenky.cz, Jesenická 513, 252 44 Psáry-Dolní Jirčany. Adresa sídla neslouží k příjmu jakýchkoli balíků, lze sem zaslat pouze listovní zásilku. Balík tedy na recepci odmítnou a pošupajdí zpátky k Vám.
Mějte krásný den
Dadaplenky.cz