JAK NAKUPOVAT, DOPRAVA
REGISTRACE
Provedení registrace není u nás povinná, nicméně si tím zjednodušíte další nákupy a neunikne Vám žádná z novinek, kterých je každý měsíc celkem dost.
Registraci provedete kliknutím na příslušné tlačítko na webu, vyplněním povinných polí a chcete li, aby vám neunikla žádná z novinek, také zaškrtnutím pole ohledně zasílání novinek, úplně dole.
Po úspěšné registraci Vám na zadaný email přijdou přihlašovací údaje. Heslo lze kdykoli změnit, v případě jeho ztráty stačí zaslat žádost na email: info@dadaplenky.cz.
NÁKUP
Veškeré zboží na našem eshopu je galerií nabízených produktů. Po kliknutí na produkt lze získat k danému zboží více informací a koupit zamýšlený počet kusů. V případě, že zboží již znáte a chcete jej rovnou koupit, stačí kliknout na tlačítko "Koupit".
U některého sortimentu je zobrazen stav skladu, u některého jen informace o době jeho dodání, více v bodě "Dostupnost zboží".
DOSTUPNOST ZBOŽÍ
Skladové zásoby jsou jedním z důvodů, proč většina obchodníků drží ceny zboží celkem vysoko. Provoz skladů s sebou nese náklady ať už na provoz nebo na zaměstnance. Náklady se snažíme mít co nejnižší a nepřenášet je tak na zákazníka. Z tohoto důvodu jsou naše skladové zásoby omezené na vybraný sortiment, zbylé zboží je v dnešní době k dopravě u dodavatelů velmi rychle, ať už se jedná o dodavatele v ČR anebo většinu dodavatelů v Německu, odkud pochází drtivá většina našeho zboží.
Skladem je držen sortiment dětské a kojenecké stravy či výživy, dětských plenek, veškeré kosmetiky a drogerie, cukrovinek, větší části potravin bez krátké doby trvanlivosti.
U zboží dováženého z Německa, které není aktuálně skladem a jezdí se pro něj 2-3x týdně, může dojít k drobné prodlevě.
DOPRAVA
K dopravě zásilek k Vám využíváme zejména kurýrních služeb, v tuto chvíli společností GLS, GEIS a Uloženka. Společnosti garantují doručení 100% zásilek do 2 pracovních dnů, z toho je však cca 95% doručeno následující den od odeslání od nás. Dopravce si volíte při vytváření objednávky.
Osobní odběry jsou možné pouze na adrese skladu, tj. Dadaplenky.cz, Náměstí 30.června 509, 28924 Milovice (zadní část Radnice a Městské policie) a to pouze v době pracovní 9-15hodin každý pracovní den. Zboží musí být taktéž uhrazeno předem, nelze hradit na místě z důvodu existence EET, kterou nemáme :)
PLATBA ZA ZBOŽÍ
Zboží lze hradit převodem nebo při převzetí zboží u přepravce, tzv. "Dobírkou" nebo skrze službu TWISTO. Formu úhrady si volíte při vytváření objednávky. Služba platby za zboží při převzetí u dopravce je zpoplatněna částkou 30Kč. Důvodem je, že za tuto službu dopravci platíme taktéž a pokud platíte kartou, je to náš náklad. Platba převodem je samozřejmě bez poplatku.
TWISTO
Službu Twisto využívá dnes kdekdo. Jedná se o objednání zboží na fakturu, kterou za Vás společnost Twisto uhradí a vy máte na zaplacení faktury 14 dní. Za službu standardně nejsou účtovány žádné poplatky, až v případech, kdy si chcete nechat prodloužit splatnost nebo fakturu neuhradíte. Neuhrazení faktury nedoporučujeme, je to posléze vymáháno.
V praxi to znamená, že si vyberete zboží, v závěru objednávky zvolíte způsob dopravy a posléze platby TWISTO + jejich obchodní podmínky. Je nutné vyplnit adresu, telefon a email skutečnými údaji, nejlépe dle občanského průkazu. Do několika vteřin znáte výsledek a posléze jen čekáte zásilku. Do emailu Vám přijde faktura, sms o objednávce.
K zamítnutí může dojít z několika důvodů. Nejčastějším je, že jste si někde nepřevzali zásilku. Tuto objednávku systém vyhodnocuje jako nebezpečnou a zamítne ji. Dalším může být, že jste již službu někde využívali a neuhradili včas fakturu, nebo jste překročili limit 5.000Kč ročně, nebo jste si na poprvé udělali moc velkou objednávku a systém to nepustí dále.
Nejsme poskytovatelem služby, neumíme za vás řešit prodloužení splatnosti faktury, ani nám ji nehraďte.
ZPRACOVÁNÍ OBJEDNÁVKY
Po vytvoření objednávky začneme s její kompletací. Vždy, když dojde k nějakému posunu při zpracování Vaší objednávky, je z našeho systému automaticky odesílán email o této změně. V závěru, tj. při předání zásilky přepravci, dostáváte od nás email o předání přepravci k přepravě a od přepravce SMS.
PŘEVZETÍ ZÁSILKY
Pokud objednáváte zboží citlivé na přepravu, zejména prací gely, doporučujeme zásilku při převzetí od dopravce alespoň zběžně prohlédnout. Prasklou láhev s 5 litry gelu rozhodně v balíku poznáte. Ačkoli se snažíme zboží balit tak, aby vydrželo i drsnější zacházení, i řidiči jsou jen lidé a občas jim něco upadne. V případě poškození zásilku nepřebírejte. Při převzetí poškozené zásilky, se stáváte jejím majitelem a dopravce a potažmo i my již za zásilku neneseme odpovědnost.
Záznamy nebyly nalezeny...